Dagen är förbi..

2012-05-20 @ 21:23:49
En lång dag har det varit.. Åkte ju in till Gävle och högskolan i förmiddags, mötte upp Sanna utanför och vi skulle träffa ledarskapsgruppen, men vi messade dem och de kunde inte och hade glömt meddelat oss. SEGT! Så vi for till en datasal och fixade lite frågor till ett pm-arbete i verksamhetskursen. Yes! Det blev sedan en sväng på stan innan jag tog bussen hemåt igen.. Messat lite med Jennifer också, och nu är allt bokat och klart inför Gbg-resan och Madonna i sommar. FINT! Var sedan ner en sväng till pappa och Sinikka också. Pratade lite om min skoluppgift och den verkar bli löst, yees! Hängde där en stund innan jag cyklade hemåt igen.. Sedan har jag spenderat resten av kvällen här vid datorn och tvn..

Det är ju söndag och jag tänkte först söndagsblogga, men jag har inte så mycket planerat alls så vi skippar det.. Imorgonkväll är det dansrep med fantasy inför ett uppträdande på högskolan på onsdag. Det ska bli skoj! Sedan är det två timmars zumba på onsdagkväll, najs! Annars inget planerat, ska försöka plugga en del tror jag. :) Det blir nog en bra vecka ändå!

Nu ska jag kolla på film..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback