En solig dag väntar...

2012-05-07 @ 10:17:13
Jag har fullt upp idag men samtidigt känner jag att jag inte kommer få nånting gjort.. Jag ligger efter alldeles för mycket i skolan nu, inte bra alls, får lite panik och fattar inte vad jag ska göra. Sedan är det sista veckan med dansen nu också, ännu mer panik.. Lektioner som krockar, extra rep, placeringar saknas, danser är inte klara, kan inte alla danser och alla kläder är inte bestämda ännu.. Ah, jag orkar inte. Det är lite för mycket just nu va!!! Jag måste försöka få nån struktur och planering i allt detta, annars kommer jag inte orka med veckan ut. Herregud!

Det blev ju ingen söndagsblogg igår, så den kommer här en dag försenad! ;D
Måndag: Street 18. Streetjazz/Fantasy 19. Jazz 20.
Tisdag: Zumba 20.
Onsdag: Zumba 17. Fantasy 20.
Torsdag: Latino 19.10.
Fredag: Omtentor - Externredovisning & Finansiell planering och analys 9-14. Dans på kvällen?
Lördag: Dansavslutning/uppvisningEstraden 12-15.30.
Söndag: DansaSandvikens dansavslutning, Folkets hus 15.

Detta är min fina, jobbiga och roliga vecka! Mycket dans är det och det är så roligt! Avslutningar på lördag och söndag, så jäkla najs! Längtar verkligen! Två omtentor också, får se om jag gör båda eller om jag fokuserar på en av dem bara.. De är ju i olika salar så jag måste lösa det först isf.. Annars under veckan så ska jag väl bara FÖRSÖKA plugga, måste verkligen.. Får se hur det slutar!!!

Nu väntar frukost!
Sen lite plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback