Häftigt liksom..

2012-05-03 @ 23:39:36
Jag kom till Göransson Arena strax innan fem, vi skulle vara där kvart över.. Var först av alla så jag tog mig in till scenen för Kulturskolan repade med Sanna på scenen. Sjöng igenom Empty room och sedan var hon klar för stunden. Gick fram till henne då när hon kom ner, fina hon. Kramkalas och frågade hur det var och så. Nämnde att vi skulle dansa bakom henne i I'm in love, vilket hon redan hade räknat ut. Hon bara: "Nu ska vi få jobba ihop också, så roligt!". ♥ Frågade om dansen gick bra och så, finaste! Hon gick iväg till logen sen, och resten av dansfolket ramlade in..

Väldigt mycket häng bara, gick igenom danserna och satt o pratade mest. Bytte om till discodräkterna och hann prata med Sanna en sväng igen, fina hon! Efter Sanna hade repat en låt så var det dags för I'm in love och vår tur att dansa.. Så sjukt roligt ju! Wow, känslan liksom. Vilken glädje! Det kommer ju bli bättre med publiken imorgon, och lite mer verklighet kanske.. ;) Men åh så galet roligt! Sanna tyckte vi alla var så duktiga, hihi. Söta hon gjorde tummen upp till mig, aw! ♥ Klart och det var bara att byta om till afron och den dansade vi igenom en gång bara, den sitter ganska bra ju.. Hann inte byta om till klänningen i jazzen utan jag körde i afro-kläderna. Alltså, de spelade i ett långsammare tempo än vi var vana vid, haha. Det gick skit de två första gångerna men tredje gången satt i alla fall stegen på rätt takt. Sedan var det bara att byta om och ta oss ut till bilen. Jag, Irina, Elin och Emelie var det.. Latino-lektion i Gävle vid 20-tiden. Trötta som fan, men vi satte väldigt mycket steg ju.. Nästan allt är klart, men vi måste nöta detta nu.. Slutade strax innan halv tio, bussen hemåt och mamma hämtade mig i viken.. Skön kväll!

Imorgon är det konsert-dags, då kööör vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback