Maj, redan?!

2012-05-02 @ 11:40:30
Gud så fort tiden går alltså. Redan inne på maj-månad, galet! Den här månaden börjar med två galna veckor och sedan blir det lungt två veckor.. Det är ju bara cirka två veckor kvar till avslutningen med dansen nu, känns lite tråkigt va.. Bara repetitioner som gäller i varje kurs, lite placeringar lär fixas, kläder ska inhandlas och testdansas i.. Åh, det är så härligt! Sedan har vi uppvisningarna, både i Gävle och Sandviken, sedan även Gävle teater. Lycka! Och utöver allt detta så har jag även skolan som trycker, dessa två veckor är galna i skolan med. Inlämningsuppgifter, hemtenta + munta på den och även två omtentor ska göras innan avslutningarna. Hjälp, skjut mig! Hade varit skönt att få kunna fokusera på bara dansen dessa veckor, men icke då.. Allt kommer samtidigt.. Det blir faktiskt lite dans efter avslutningen också, det är skönt men ingen skola i alla fall.. Det är pm-arbetsskrivning som gäller bara.. Så ja, det blir väldigt lungt sedan.. En skön månad alltså!

Solen skiner ute idag också, det är väl nästan runt 20grader i alla fall. Sweet! Jag ska ta en tripp till stan senare och fixa lite grejs och ännu senare så ska jag in till Gävle och zumba för att sen avsluta kvällen på arenan här i Viken för lite dansrep. :) Najs dag!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback