Måndag.

2012-05-21 @ 22:53:51

Jag var in till högskolan en sväng idag också.. Jag och Sanna möttes upp strax efter 12 för att fixa lite.. En timme senare dök våra gruppmedlemmar upp och vi delade upp arbetet lite.. Vi ska fixa teori-delen, najs! Och vi ska träffas i början på nästa vecka och skriva ihop allt. Det blir bra! Sedan bussen hemåt.. Hjälpte mamma lite med att olja in altan också, det var skoj. ;D haha. Ikväll här så var jag in till Gävle igen, till Ackes. Det var dansrep med fantasy som gällde vid 19-tiden och vi var bara fem personer, helt sjukt alltså. Att det inte var fler som kunde komma, det gäller ju ett uppträdande på onsdag. Dåligt! Men vi som var där dansade igenom våra fyra danser och bestämde nya placeringar. Det blir bra ändå, vi ska köra och göra Irina stolt på onsdag! Slutade strax efter åtta-tiden och fick då skjuts hem.. Bestämde att vi skulle köra ett till rep imorgonkväll med kläder, det behövs.. Najs! Pratat med Sinikka sen jag kom hem också, vi ska till hennes jobb och intervjua folk inför pm:et i verksamhetsstyrningen nu på torsdag. Åh, det går bra nu!

Nu sitter jag och kollar på Step up: The streets. Så himla bra film!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback