Min lördag som känns som söndag.

2012-05-19 @ 23:27:37
Äntligen börjar denna dag ta slut, men det är ju bara lördag.. Ännu en helgdag imorgon, suck. Fast jag ska till skolan, yes.. Grupparbete står på schemat, inte så najs kanske menmen.. Det har inte hänt så värst mycket idag så jag tänkte köra en liten lista bara.

- Kollat på massa filmer. Prinsen och jag2, En prinsessas dagbok2, The perfect man, Systrar i jeans och nu sist New year's eve!
- Valbo med mor som jag bloggat om..
- Pratat med pappa om ett skolarbete..
- Mailat.
- Skickat in en ansökan om extrajobb.

Yes, det är vad jag har gjort idag. Vilket liv liksom, haha. Morgondagen blir dock inte mer spännande, suck.. Men nu kallar sängen i alla fall om jag ska hinna upp och med bussen imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback