Pluggdag!

2012-05-24 @ 20:59:57
Imorse var det bussen in till Gävle, mötte upp Sanna i stan vid halv tio. Strax innan tio-tiden så begav vi oss till Barn och ungdomsförvaltningen som ligger i stan, Sinikka jobbar där och vi skulle göra intervjuer. Två intervjuer blev det, och vi fick hur mycket matrial med oss som helst. Galet! Så himla intressant ju! :) 1,5 timme senare var vi klara ungefär och då gick vi till högskolan. Slog oss ner och gick igenom allt med frågorna, och sållade ut lite och skrev ner en del. Det går bra nu! Innan jag lämnade skolan så svängde Marcus förbi och hämtade Ackes-nyckeln som vi lånade igår, najs! Sen när jag kom hem så har jag läst lite i verksamhetsstyrningsboken.. Det är väl tänkt att jag ska försöka plugga lite mer, hm..

Såhär såg det ut i skolan idag, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback