Repat lite..

2012-05-02 @ 23:33:07
Var in till Gävle och Ackes här på seneftermiddagen.. Vid 17-tiden så var det ju zumba, yeah! Hoppade runt där och var alldeles svettig efteråt, så sjukt jävla roligt! :D Bytte om sedan och väntade på Irina som skulle köra i två timmar till innan hon var klar, haha.. Gick och åt på donken, annars satt jag helt upp och ner på en stol, haha. Montana slutade sin lektion kvart över sju så då fick jag sällskap. :) Irina körde sin lektion lite över åtta, som vanligt.. Sedan ut till bilen och raka vägen till Arenan i Sandviken. Yeah! Jag var med som liten guide liksom, hon visste inte vart arenan låg och vi hade lite bråttom dit.. Det var direkt upp på scenen där vi körde igenom danserna och testade scenen. Trångt på vissa ställen.. alla slår och sparkar varann, haha. Afron, discon och jazzen kördes igenom, oj vad vi skrattade.. Roligt! Hoppas det blir lite mindre kaos imorgon.. Pratade lite efteråt och sen gick alla ut till bilarna, tog hejdå och jag gick hemåt. :) Najs!

Imorgon kör vi ett genrep med allt och alla. Då är orkestern där med, och älskade Sanna! :D iiiih längtar va!



Liten del av scenen och publikhavet... iphone-bilder, dålig kvalité..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback