Slutspurten..

2012-05-27 @ 22:29:21
Det är söndag ju och en ny vecka börjar imorgon. Jag tänkte att det var på tiden att söndagsblogga igen. Yeah, såhär ser veckan ut..

Måndag: Plugg med Sannahögskolan 11. Zumba 18. Irina fyller år!
Tisdag: Högskolan hela dagen!
Onsdag: Plugg på högskolan. Zumba 17. Zumba 19.
Torsdag:  Inlämning- PM i ledarskap2.
Fredag: Hemtenta i Marknadsföring1, börjar 9. Vasaskolans föreställning 19, med Josefine.
Lördag: Plugga! Avskedsfest för M hela kvällen på Ackes..
Söndag: Plugga! Inlämning- PM i verksamhetsstyrning.

Väldigt mycket plugg under veckan, det är slutspurten nu alltså. Nästa vecka är det slutseminarium så det är den här veckan som gäller, allt ska vara klart innan söndag liksom. Hjälp! En hemtenta över helgen ska skrivas också, hur ska jag hinna? Både en föreställning och en avskedsfest/överraskningsfest ska hinnas med under helgen.. Att allt ska krocka liksom, men hoppas hinna skriva hemtentan ändå. Jag längtar redan till nästa söndag när den här veckan är över. Gud vad skönt det ska bli!

Nu ska jag göra ingenting!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback