Zuuumba!

2012-05-16 @ 23:09:54
Fast dansterminen är slut på Ackes nu så var jag ändå in till Gävle och Ackes en sväng idag.. Först sprang jag på Montana på stan och vi stod där och pratade typ en halvtimme innan hon hängde på till Ackes.. Där hängde vi i väntan på att Irina och Vahidin skulle komma.. Jag skulle på zumba vid 17-tiden. Otroligt jobbigt, min kropp är trött... Åkte sedan med I och V till Sandviken, för de skulle köra zumba här också men då fick jag skjuts hem, tack! De ska köra zumba två gånger i veckan under hela sommaren nu så jag kommer ju hänga där liksom.. :) Helt lovely! Så lite träning blir det i alla fall.. Men nu är det ingen träning förrän på måndag nästa gång, så här långledig från dans har jag inte varit på hela terminen, haha..
Skönt att vila upp sig lite kanske... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback