Dansglädje på en söndag!

2012-11-11 @ 19:43:00
Det händer inte ofta.. Oftast så är jag så himla trött när jag åker till Ackes och ska dansa och lite opepp liksom, men inte idag. Idag var jag taggad verkligen. Pratade med Hanna och Ida i väntan på lektionen.. Vid 15 så körde vi modern, nötte mest massa på dansen. Fixade lite halvt placeringar och ändrade lite i dansen, och vi la även på lite mer steg. Herregud, det tar aldrig slut. Efter den så var det contemporary jazz, där det nöttes massa på den första dansen vi har, där ska dock inte jag vara med på uppvisningen.. Och sedan den andra dansen där vi la på massa nytt, najs! Sist var det feminin vibe, åh vad jag älskar den kursen. Repeterade den senaste dansen och fixade hela introt och nötte de om och om igen. Underbart, det är dock nån åtta kvar i slutet där, men de får vi nästa vecka typ.. Sen dansade vi igenom den första dansen vi har, den sitter väl ganska så bra. Så roligt ju! Sen var det slut för dagen, jazzbaletten var inställd denna gång.. Pratade lite med Ida innan hon drog.. Sedan lite med Emma och Caroline innan jag tog mig till bussen och hemåt.. Najsigt! :)
 
D a n s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback