Fredagkväll..

2012-11-23 @ 22:51:20
Tidigare idag här så tog jag en sväng in till Gävle och Ackes.. Pratade lite med Irina och Vahidin och sedan hängde jag med pardansarna tills deras lektion började. Himla trevligt! Tanken var att köra lite freestyle med Ida och flera.. De var jag, Ida, Bella, Molly, Katarina och Johan.. Jag hatar allt som har med improvisation att göra, blir så sjukt osäker och tänker för mycket. Tänkte ge de en chans, jag behöver träna på det verkligen, men jag gav upp och åkte hem istället. Väl hemma så blev det lite mat framför Burlesque, bra film! Mailat och fixat lite också.. Nu slökollar jag på Alla talar om Grace, men får se hur länge till jag kollar den för jag gillar den inte så värst.. Blir väl sittandes här vid datorn ett tag till, ska hämta mamma på stan senare... så vi hörs!
 
me i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback