Hey, hey, hey!

2012-11-09 @ 00:34:00
Igårkväll hängde jag på Ackes också.. Började med zumba vid 17-tiden, så jääkla roligt ju! Svettigt och bara galet! En timme paus sen innan det var dags för broadway jazzen där vi mest repeterade de nyaste stegen i fantomen-dansen. Yes! Sedan fantasyn där vi körde street/funk-dansen som uppvärmning och sedan jazzen resten av lektionen och sist körde vi den nya streeten. Det blir bra, hoppas jag! Blev kvar med Frida och Emma, missade halv elva-bussen så mamma hämtade mig i Gävle, haha.. Tack!
 
Var på Ackes redan vid fyra-tiden idag, pratade med Lisa innan hon for in i danssalen.. Hade disco först vid 17, och jag körde verkligen för fullt. Galet jobbigt blev det! Först den lätta, tävlingskoreografin, den sitter faktiskt riktigt bra. Sedan körde vi paren och la på massa steg och nötte en del.. Himla jobbigt. Sist den svåra koreografin, den sitter väl inte så värst bra, haha. Direkt in på raggan sen, körde igenom den gamla dansen några gånger, den sitter bra. Sen andra dansen där vi la på en del jobbiga steg.. Det kommer bli bra det där. Sen dansade vi igenom den dansen som vi ska göra tillsammans med nybörjargruppen, och la på lite steg där också. Sen väntade latino där vi började med jive denna gång. Fy fabian vad roligt! Körde de typ halva lektionen, sedan repeterade vi samban och chachan massa och dansade sedan alla tre tillsammans. Yeah! Sist så hade jag fantasy, lagom trött liksom. Körde bara jazzen denna gång, det börjar verkligen se bra ut nu ju. Härligt! Slutade strax efter halv tio och pratade lite med Frida, Emma och Irina innan jag drog och tog tio-bussen hemåt..
 
Det var så roligt att dansa ikväll här, galet ju! Lycklig men trött brud! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback