It's a revolution, I suppose

2012-11-12 @ 23:04:20
Kom till Ackes en timme innan lektion som alltid, hängde med Jenny i väntan.. Först var det street som gällde, där Ida satte placeringar på alla danser.. Jag blir inte med i nån av dem, för hon sätter ihop dem och jag kan inte säkert säga om jag får/kan vara med så.. Men jag och en till dansade på sidan av, yeah! Sedan väntade streetjazzen, dansade igenom den gamla dansen några gånger.. Nötte mest på den senaste dansen, radioactive, la på de sista stegen också, herregud! Vi får inte till dem, haha, men nu är det bara att dansa hela tiden och få till dem. Älskar koreografin i övrigt, den bästa den här terminen. Slutade med en stretch, skönt! Pratade med Vahidin lite snabbt innan jag och Jenny drog därifrån..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback