The show must go on

2012-11-04 @ 22:30:00
Söndagen har svischat förbi ganska snabbt, och jag har tillbringat den här på rummet. Framför datorn och tvn.. Kollar just nu på Moulin Rouge. Mycket bra ju! Och får se sen vad som händer och hur länge jag orkar vara uppe.. :)
 
Söndagsblogg it is...
Måndag: Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Disco 19. House 20.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10. Fantasy 20.15.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17.
 
Händer inte så mycket i veckan. Bara massa dans som vanligt.. Har lite smågrejer att fixa så får se hur duktig jag är under veckan och fixar allt.. Vill även försöka träffa lite vänner, om vi får ihop det vill säga.. :) Så ja, får se hur veckan blir.. dansa får jag i alla fall göra. Gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback