Dance, dance, dance.

2012-10-19 @ 23:31:26
Det är vad jag har gjort om dagarna, dansat. Jag spenderar nog mer tid på Ackes än hemma. I onsdags var jag där från halv fem till halv elva. I torsdags också från halv fem till halv elva. Och idag var jag där från fyra till åtta. En jäkla massa timmar liksom. ;D Underbart! I onsdags var det zumba, broadway jazz och fantasy som gällde. Älskade zumban, så härligt och roligt! På fantasyn la vi på massor av steg på jazzen, den är så sjuukt fiin ju! I torsdags var det disco, ragga, latino och fantasy.. Repeterade bara massa på latinon och fantasyn. Och i discon och raggan så la vi på lite steg, eller många i discon. Det blir roligt det här. Idag var det discoträning med Hanna som gällde, vi tränade vår pardisco och det gick väl fint. Jag körde igenom min singelkoreografi också, kollade lite pardans och pratade med Irina innan jag lämnade stället. :)
 
Och vet ni, vi kör gangnam style med tillhörande dans typ på zumban och som uppvärmning i vissa kurser med Irina. Haha, herregud alltså, jag undrar hur många gånger jag har kört den denna vecka. GALET!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback