Dans är livet!

2012-10-12 @ 22:33:07
Sen senast jag skrev så har jag bara dansat massa..
 
I onsdags var det zumba först, så galet roligt men också jobbigt. Love it! Efter den så kollade jag på Irinas lektion för att jag skulle se deras hiphop-koreografi, najs. Sen broadway jazz vid 19.15, där jag mest kollade faktiskt.. Ska inte vara med på en av danserna där så, menmen.. Sista lektionen var fantasy där vi körde igenom våra tre koreografier. Street/funken först där vi fick placeringar också. Sedan discon där vi delades in i två grupper och dansade för varann för att få lite mer plats.. Sist körde vi jazzen, den är otroligt fiin och svår, haha. Och i torsdags var det fullt upp igen. Första timmen var det disco, där vi dansade igenom två av koreografierna och la på lite nya steg på en av dem. Najs! Svettigt värre! Ragga efter den där vi körde båda koreografierna.. Repeterade den nyaste och la på lite nya steg. Jobbigt! Sist hade jag latino och var då astrött. Körde igenom samban några gånger, den sitter väl någorlunda bra, och la på nån åtta. Sedan chachan och repeterade de nyaste och la även på lite där med. Najs! Blev kvar en stund med Frida, Irina och Vahidin sen. Trevligt! Och idag var jag in till Ackes igen. Älskar att hänga där ju.. Kollade lite pardans, dansade lite street och disco, och gick igenom pardiscon med Irina också. Tog sällskap med Irina därifrån och sedan bussen hemåt..
 
Imorgon väntar lite discoträning också, najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback