Den bästa.

2012-10-17 @ 15:16:02
Jag kan inte få en bättre danslärare. Det går verkligen inte. Jag har blivit så otroligt fäst vid henne så jag kommer aldrig vilja lämna Ackes, någonsin. I början var jag livrädd för henne, för hon verkade väldigt hård och bestämd av sig... Nu har man ju lärt känna henne mer och den där rädslan har nog mer gått över till en enorm respekt för henne. Visst kan hon vara hård och bestämd men det är ju en del av henne, och det är så himla bra. Men pga. min stora respekt för henne så blir det oftast jobbigt att dansa för henne, om vi ska göra nåt nytt eller nåt krångligt och jag inte kan det så vill eller vågar jag inte visa henne. Vågar inte misslyckas liksom...
 
Samtidigt som att jag tycker att det är jobbigt att dansa för henne så vill jag inget hellre än att göra det. Hon är en sån inspiration och det är en ära att få ha henne som danslärare. Jag lär mig otroligt mycket av henne och skulle troligtvis lära mig ännu mer om jag bara skulle våga mer. Hon är så galet begåvad. Om man bara kunna en liten del av det hon kan så skulle man ju vara en lycklig själ.
 
Om hon bara visste hur mycket jag tycker om henne. Uppskattar henne och respekterar henne. Åh, hon är fantastisk. Världens bästa! Om hon bara visste det...
 
Jag, Josefine, Irina och Anna efter Magic of Dance, maj 2012.

Kommentarer
Postat av: Frida Nyström

Det var sanna ord från hjärtat Caroline. /Frida N

2012-10-20 @ 17:00:03
Postat av: Emelie

Säg det till henne kära vän! <3

2012-10-20 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback