Nights like this

2012-10-07 @ 21:22:14
Idag har jag varit på Ackes igen, trött och lite opepp, men dansade lite ändå. Modern först där vi bara repeterade massa, lärde känna musiken lite så vi vet när stegen är. La på nån åtta i slutet också, fint. Contemporary jazz stod på tur och där kollade jag mest, la inte på något nytt alls. Feminin vibe efter den, repeterade den koreografi vi har och gick igenom de senaste stegen. Och vi började på en ny koreografi också, herregud, mina armar hänger inte med va, haha. Hoppade sedan över jazzbaletterna igen och pratade lite snabbt med Ida och Caroline innan jag åkte hemåt...
 
Väl hemma så blev det tacos med mor och vi började kolla på P.S i love you.. Kollade nyligen klart på Bones här, sista avsnittet på säsong7, herregud. Hur ska jag kunna vänta till säsong8? Va, va, va?!
 
Ny vecka väntar imorgon, det är dags att söndagsblogga igen.
Måndag: Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Disco 19. House 20.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10.
Fredag: Inget planerat.. 
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17. Jazzbalett 18&19. Mika fyller år - GRATTIS!
 
Och det händer inte så mycket alls i mitt liv. Jag ska bara dansa en massa, iihi! Behöver prata med lite folk på dansskolan med och bestämma lite.. Måste plugga också. Och lite annat smågrejs..
 
denna brud fyller år idag, grattis fina Nat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback