Again and again..

2012-09-07 @ 00:02:18
Igår var jag in till Ackes och dansade massa. Först var det zumba vid 17-tiden, så galet roligt alltså. Jag fick köra cumbian med Irina, haha, roligt! Efter den satt jag och Frida och pratade i omklädningsrummet och vi åt även lite.. Vid 19.15 var det broadway jazz, haha. Älskar en grej vi gör i början med armarna, så kul! Koreografin är underbar men otroligt snabb. La på lite roliga steg också. Fantasyn efter den där vi körde zumba-uppvärmning och sedan koreografin. La på lite nya och snabba steg.. Slutade vid halv tio.. Blev kvar och pratade med Frida, Emma och Irina en stund så jag missade bussen så det blev halv elva-bussen hemåt..
 
Idag var jag också in till Ackes, först av alla då, haha. Disco först där jag var med första halvtimmen typ, dansade igenom den "lätta" koreografin och la på steg. Ingenting för min rygg så jag kollade mest. Sedan stod ragga på tur, där vi la på lite nytt på koreografin. Det blev en lite längre paus mitt i när det var en som skadade knät, stackarn! Jazz efter det, där jag fortfarande står över diagonalerna, jobbigt. Lite koreografi sen med massa konstiga nya steg. Kikade in slutet på latinon efteråt, kuul! Och vid 20.15 så var det fantasy-rep och vi var bara sex stycken, ska väll vara typ åtta, haha. Men vi gick igenom afron, discon och käpp-dansen några gånger innan vi gav upp runt halv tio.. Pratade lite med Frida innan vi drog och jag tog tio-bussen hemåt..
 
Två underbara kvällar, och imorgon väntar pardans latin! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback