Dans-söndag!

2012-09-16 @ 23:13:50
Ja, en heldag på Ackes blev det.. Tog bussen vid halv tolv och var inne till tolv-tiden i Gävle och till Ackes direkt. Slog mig ner i sofforna där och pluggade lite, hejade på Irina när hon kom också. Hängde där bara helt upp och ner, lite långtråkigt blev det. Vid 14-tiden så dök Ida och även Alexander upp, så pratade med dem en del innan de skulle repa.. Sen fick jag sällskap av Victoria och Emma, trevligt. Och vid 15-tiden var det dags för modern, fast jag missade början lite.. Pratade med Irina och bestämde lite, om två veckor är det dags, herregud! In på dansen sen och vi gick igenom koreografin och la på massa nytt. Det går snabbt va, haha. Men det blir nog jättefint när de väl sitter.. Efter den väntade contemporary jazz, där vi nötte massa på koreografin och la på ännu mer hopp/snurrar och golv-rullande, haha. Tredje timmen var det feminin vibe, där vi körde lite runway med armar och posing, hahaha.. Koreografi sen där vi gick igenom stegen och la på massor.. Hjälp vad armar det blev helt plöstligt och fort går det, herregud. Sen jazzbalett nyb men det var såå mycket folk så den stod jag över, satt och pratade med Hanna istället. :) Efter den väntade jazzbalett forts och där var jag med. Körde på med olika övningar vid stången, lite svårt men utmanande. Sen två piruett-kombinationer och avslutade med lite hopp. Roligt! Pratade lite med folk efteråt innan jag tog mig till bussen, var hemma strax efter nio-tiden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback