Dansens dag!

2013-04-29 @ 23:44:15
Började dagen med att kolla på Vänner, som vanligt nu för tiden. Fixade mig sen och på eftermiddagen följde jag med mamma, syster och mormor till Valbo. De skulle kika runt på IKEA och det gick väl fint. En korv med bröd fick det bli också, mums. En snabb sväng in på köpis innan jag drog till bussen och åkte in till Gävle. Gick förbi stortorget där det dansades lite grann, dansens dag-grejs. Raka vägen till ackes på söder där jag mötte Sanna i dörren och vi satt och pratade en del innan träningen. Vid 18 var det zumba med Vahidin som gällde.. Lite nytt för min del, roligt och jobbigt. Pratade lite mer med Sanna och bytte sen om och hängde i soffan där. Vid 19.30 var det pardans som gällde. Det dansades rumba igen, typ hela lektionen. Det var roligt. I slutet dök Irina upp också, då gick de igenom stegen i chachan som de hade gjort.. Så det dansades lite där också, himla roligt. Pratade lite med Irina och fick sen skjuts in till stan av dem, så snällt! Bussen hemåt och mamma hämtade mig mig vid tio-tiden. Från dess och nu så kollar jag på Vänner... Senare kallar sängen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback