Danssöndag.

2013-04-28 @ 22:38:51
Ännu en söndag är förbi. Kom upp runt tio-tiden nån gång, duschade och fixade mig, pratade med Irina, åt frukost och packade väskan för dagen. Promenad till bussen och in till Gävle, en sväng på coop och sen till ackes. Vid 12.30 var det 10-dans som gällde men jag dansade inte så mycket alls. Eller rättare sagt inget alls, var lite besviken över en grej.. menmen.. Efter lektionen så hängde jag på Madde till coop och sen satt vi och pratade lite grann. Strax efter tre så var Irina klar och Vahidin kom så det var raka vägen ut till bilen.. Mot Sandviken och kulturcentrum. Vi tog oss in och sen hängde jag i korridoren under Irinas lektion. Pratade med Anna lite grann, och sen fick jag sällskap av Sanna. Trevligt! Vid 17 var det dags för jazz/show.. Började med shout it out-dansen, bestämde platser till uppvisningen och jag blir med på den. Så kul! Sen dansade dem burlesque resten av lektionen och då var jag inte med. Sen väntade en timmes zumba med Irina. Det var roligt men också jobbigt. En ny dans denna gång och den var rolig ju. Svettig och trött efteråt.. Irina hade gruppträning sen i en halvtimme ungefär.. Jag bytte om och satt sedan utanför med Vahidin och pratade i väntan på Irina. Gick ut till bilen sen och pratade massa och fick skjuts hem, tack! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback