Födelsedag!

2013-04-03 @ 23:20:40
Har inte haft datorn på sen i  lördags men tänkte kika in lite snabbt här nu. Har varit på pardansläger de senaste dagarna, ska blogga lite mer om det senare... Jag fyller år dagen till ära också, yeah! Hela 25 år, herregud! Tiden går så jäkla fort ju.. kändes som jag fyllde 20 nyss, haha. Lite firad har jag blivit idag... Mamma kom in med presenter i förmiddags här, taack! Och sen sjöng hela gänget på lägret för mig också, hahah. Fint! Och när jag kom hem här ikväll så fick jag presenter av systeryster också, tacktack! Så, jag har haft en jättebra dag ju! Firande av släkten sker i helgen istället, då denna dag var fullspäckad.. Det blir bra!
 
Lite snabba bilder på det jag fått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback