Mitt i veckan.

2013-04-24 @ 14:08:30
Jag tror att jag börjar bli sjuk va, det känns inge bra. Lite halsont och lite hostig. Hoppas det inte blir värre, hoppas den försvinner snabbt igen. Men jag var in till ackes och tränade igår som vanligt, eller jag tog det väldigt lugnt. Kollade på pardansen då de bara tränade program inför tävlingen. Sen var jag med på zumban också, jobbigt ju. Sen åkte jag hemåt.. Kollade på Vänner och det gör jag här nu också. Himla bra serie ju!
 
Kommer att ha fullt upp de närmsta dagarna här nu så det blir nog inget bloggande. Ikväll är det rep på arenan inför konserten med David Lindgren på fredag. Imorgon är det rep vid lunch, sen en minikonsert på eftermiddagen för Sandvik och sen vanlig träning på kvällen. Och på fredag är det heldag på arenan, från morgon med rep, sen en lunchkonsert och en konsert på kvällen. Fullt upp som sagt, så jag bloggar i helgen igen. Topp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback