Filmdag!

2013-08-15 @ 22:49:20
Vaknade otroligt tidigt idag, redan runt halv åtta liksom. Satte i en film direkt, Letters to Juliet. Så braa! Duschade en sväng och sen blev det film igen. Les Miserables. Den är himla bra alltså. Fortsatte med This means war och The holiday. Också braiga filmer. Sen blev det lite tacos för mig själv och sedan donken med mamma och syster. Mums, mätt blev jag i alla fall. Började kolla på Lyckan, kärleken och meningen med livet som gick på tv men kollade inte klart så den måste jag köpa eller nåt.. Och nu kollar jag på Isprinsessan här. Haha, ja en riktig filmdag med andra ord. Utöver filmerna så har jag bara laddat upp Turkiet-bilder på facebook och sökt jobb. Yeah!
 
Ska kika vidare på filmen nu, hörs imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback