Flängt hela dagen..

2013-08-20 @ 23:19:18
Sofia hämtade upp mig strax innan två-tiden idag och sen hämtade vi upp syster också. Raka vägen till Owe Jansson för att kika runt lite, träffade även morfar och Margareta där innan vi skulle åka vidare. Trevligt! Mot IKEA blev det sen för att äta lite, men först kikade vi runt lite där.. Sen en korv med bröd, mums! In i själva Valbo köpis en sväng också. Kikade in på hm och gina typ.. Sen raka vägen mot Gävle för klockan var ju strax efter halv sex och min pardanslektion började kvart i sex.. De släppte av mig på söder i Gävle och åkte hemåt igen, tack! Kom in på lektionen strax därefter men kollade mest för var inte så sugen på att dansa och minns inte alla steg heller.. Pratade med Irina efteråt och åkte med henne in till citylokalen, tack! Gick runt lite i stan i väntan på bussen, hemma strax efter halv nio och då blev det en promenad med musbus, fint. Lite mat sen och mer mat när mamma slutade jobbet, donken-mat. Gott och mätt blev jag.. Nu sitter jag här och ska strax släcka ner, ska kolla runt på allt först.. Hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback