Helt slut..

2013-08-29 @ 22:34:58
Ännu en kväll på Ackes är förbi.. Vid 17 var det dags för disco forts/övade och vi var inte alls så många, runt 12 stycken typ. Uppvärmning och de jäkla diagonalerna sen, hatar dem ju.. Sen koreografi, för svår för mig dock.. Det gick skit och ju längre lektion höll på desto mer opepp blev jag.. Efter lektionen så väntade en timme zumba, woho! Så himla roligt men så jobbigt. Sen tänkte jag åka hem men nej, jag blev kvar med Irina och några pardansare, som skulle repa inför en grej.. Så dansade där en timme typ, herregud så roligt!! Det blev nio-bussen hem sen, och hemma strax efter halv tio.. Ska bli skönt att krypa ner i sängen nu känner jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback