Hemma!

2013-08-08 @ 23:30:52
Nu är man hemma igen då. Kom hem strax innan halv sju-tiden ikväll här. Regn och 15 grader. Uscha! Jag längtar faktiskt redan tillbaka till Side! Vi har haft en helt underbar semester, väääldigt varmt men så härligt ju! Bjuder på lite bilder och text imorgon. :)
 
Det har redan hunnit blivit augusti också, herregud så fort tiden går. Missade både priden i Stockholm och stadsfesten i Gävle förra veckan. Lite tråkigt ju! Priden bryr jag mig inte så värst om, visst hade det varit kul att vara där eftersom att man varit där nästan varje år de senaste åren, menmen.. Stadsfesten hade jag velat kikat in faktiskt, nu när det händer nåt här igen, hade ju cityfesten förut.. Hade ju varit kul att träffat folk, åkt karuseller och bara hängt runt.. menmen, nästa år då! Annars har det väl inte hänt så mycket mera..
 
Ligger här i sängen nu och kikar runt på allt, lyssnar på regnet och även musik. Fint! Imorgon har jag lite smågrejer att fixa och ska snart stänga ner här... Ville mest säga att jag är hemma igen!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback