Mysig och spontan kväll!

2013-08-18 @ 13:12:49
Josefine messade mig på eftermiddagen igår och undrade om jag ville hitta på nåt på kvällen, så efter mycket smsande fram och tillbaks så blev det bestämt att jag skulle komma till henne.. Så jag tog halv sju-bussen härifrån till Gävle och sedan blev det bussen ut till henne också. Blev upphämtad vid busshållsplatsen, en liten sväng med bilen och sen hem till henne. Så mysigt ju! Vi hade tvn med Sommarkrysset på i köket när vi fixade iordning lite mat, tacos! Sen åt vi som aldrig förr och blev proppmätta.. Och pratade massa också. Sedan förflyttade vi oss till vardagsrummet med chips, godis och läsk. Muuums! Där satte vi i magic of dance-dvdn, först den från förra året och sen den senaste. Så roligt att se ju, fasen vad grymma alla är! Så vi kollade på allt där, pratade massa och försökte få i oss lite gotta, haha. Runt två-tiden så hade vi kommit igenom båda dvderna och tänkte att det kanske var dags att ta sig hemåt. Josefine hade erbjudit sig att skjutsa hem mig, därav att det blev lite senare än planerat, haha. Så vi åkte mot viken mitt i natten, tusen tack för skjutsen! Var hemma strax efter halv tre och då blev det sängen direkt..
 
Tusen tack för en otroligt trevlig och mysig kväll! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback