Skit också...

2013-08-28 @ 23:41:01
Här ligger jag nu i min ensamhet och tänker tillbaks på kvällen.. som jag sammanfattar med ett ord, besviken! Kom in till Ackes strax innan halv fem-tiden, träffade Irina det första jag gjorde, fina. Sen pratade jag med Josefine en del också innan jag bytte om.. Vid 17 var det zumba som gällde, himla roligt ju. Sen hade jag en timme paus, bytte om, åt lite och hängde med Cassandra, Elin och Emelie innan nästa lektion. Som var latin show forts/övade med Irina, vi var några stycken i alla fall. Uppvärmning och sen koreografi.. Som var både lätt och svår faktiskt, hade lite svårt att memorera stegen bara för jag var trött och lite halvt opepp. Sen väntade fantasy också.. Uppvärmning följt av diagonaler som jag stod över denna gång.. Fanfanfan! Hade ju lovat mig själv att vara med på allt nu, i alla fall första veckan, men nej, det var nåt som sa ifrån och det gick bara inte.. Så besviken ju! men får köra nästa gång istället.. Blev väldigt låg efter det och ville inte dansa alls typ, men var med lite grann på koreografin i alla fall. Får se hur det blir nästa vecka! Slutade vid halv tio och åkte med Frida hem, tack!
 
Nu ska jag sova och försöka tagga om till imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback