Stockholmstripp!

2013-08-11 @ 23:18:30
Igår åkte jag som sagt till Stockholm för att träffa Jennifer.. Så himla roligt att ses igen ju! ♥ Vi kikade runt på stan lite snabbt och sedan åkte vi ut till Huddinge centrum för vi skulle se Sonja vid 13.. 1,5 år sedan jag såg henne sist ju.. Hängde i nån park där i väntan innan vi tog oss till scenen. Fina Sonja uppträdde med tre låtar och en liten intervju. Sedan signering där vi förhandsbokade hennes skiva som kommer ut i oktober, najs! Gruppkram med Sonja och en del prat blev det.. Mysigt! Sen tog vi pendeltåget tillbaks till stan och åt på kungshallarna, tacobar, mums!
 
 
Mot Gröna Lund sen, woho! Det var länge sen ju.. Betalade in mig och vi gick till scenen direkt och där repades det för fullt inför Sommarkrysset. Kollade in Alcazars rep innan vi tog ett varv runt på grönan, köpte mjukglass och bara hängde runt. Fint! Hann se Sonjas rep innan insläppet till bänkarna var, runt 17-tiden, och Martin var snäll och fixade platser till oss. Tänkte stå utanför först men sen ändrade vi oss, haha. Vi satt på tredje raden i mitten, eh väldigt nära. Kikade in genrepet när vi satt där, också var fina Jessica och Caroline på kören. En seg timmes väntan var det sen innan programmet började, och det var så roligt att vara där igen! Bra program ju, Sonja var fantastisk och Alcazar var grymma! Men bäst utan tvekan var fina Jessica, hon och Caroline sjöng tillsammans i en av pauserna. JAG DOG!!! hihi. Vi hade galet kul under programmet i alla fall, Sean banan är galen! Efteråt så träffade jag Jessica lite snabbt, fina hon! Väntade en stund ifall Sonja skulle komma men vi drog istället.. Och vi gick hela vägen till Slussen med ett stopp på max i kungsan.. Gud så fint det är i Stockholm! ♥
 
 

 
Dagen idag blev lugn. Vaknade lagom tid, duschade och åt frukost. Kollade in reprisen på Sommarkrysset, där vi syndes en hel del, haha. Sen in till stan där vi mötte upp en vän till Jennifer, hängde på dem till Skanstull där vi sa hejdå.. Och jag promenerade hela vägen tillbaks till centralen, lite mat på donken och sedan buss hem vid 17-tiden. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback