Trevlig onsdag!

2013-08-14 @ 20:27:16
Vaknade lagom tid och satt i en film igen runt lunch. Pitch perfect. Herregud vilken film, den var verkligen asbra ju! Efter den så åt jag och fixade mig lite innan jag cyklade till bussen. Mot Gävle och var där vid tre-tiden, kikade runt lite snabbt på stan och mötte sedan upp Josefine vid tjugo över. En snabbsväng på stan innan vi hamnade på Waynes för en fika. Kladdkaka och fanta, mums! Satt där ett bra tag och bara pratade massa, mycket trevligt! Så roligt att ses igen ju! Runt halv sju så sa vi hejdå men vi ses troligtvis på fredag igen.. Hoppade på bussen och var hemma strax innan halv åtta. Då blev det en liten promenad med musbus och sedan mat i magen. Nu kollar jag på film här igen, Rock of Ages! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback