Anmäld!

2013-12-29 @ 22:54:12
Vårens kursschema kom upp för några dagar sen. Och jag har kollat hur mycket som helst, skrivit upp allt jag vill dansa och velat fram och tillbaks. Jag är fortfarande inte säker alls på vad jag ska dansa och på hur mycket jag har råd att dansa. Vill alltid dansa mer än vad jag har råd med, och denna termin mer än någonsin. Gah!
 
Dessa kurser är jag anmäld till...
Jazz/show övade
Ragga övade
Tävlingsdisco övade/avanc
Tävlingshiphop
Show (fantasy) avanc
Disco övade
Jazz övade/avanc
Latino forts/övade
 
Det blev många, som alltid + zumba då. De två kurser som jag är säker på just nu är zumban och tävlingsdiscon. Sen får vi se vad som händer, kommer troligtvis ta mig en snackis med Irina igen. Men nu längtar vi till den 19 januari här.. :D Tre veckor bara, kom igeeen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback