Julafton är över!

2013-12-25 @ 16:15:00
Klockan stod på ringning redan vid 9-tiden och kom väl upp en stund efter där. Duschade, fixade oss och åt en smörgås med julskinka. Mums! Packade ihop väskan och julklappar och ut i bilen. Mot Kungsgården och farmor för första firandet. Där var vi dem vanliga. Vi, farmor, Yvonne, Helle o Göran med Mattias o Martin, Daniel med Malin + bebis. Det blev julbord, mumsigt! Satt sen och pratade lite innan det blev dags för fika.. Och julklappsutdelning sen, iihi! Pengar och smycken, nöjd! Runt halv tre-tiden så åkte vi hemåt igen...
 
 
Sa hejdå till pappa och gick över till mormor och Birger där även mamma var. Det var dags för Kalle Anka direkt, åh jag älskar det! Så mysigt! Tradition! ♥ Sen blev det julbord igen, mätt redan innan ju men lite fick jag i mig i alla fall. Gott! Kollade på Klappjakten på tvn sen, himla bra film. Sen julklappsutdelning igen, iihi! Mycket fint fick jag och jag blev nöjd! Sen blev det Victoria's secret fashion show på tvn som vi kollade på, så bra! Runt halv tio-tio så åkte vi över till Sofia och resten av kusinerna och där blev vi kvar några timmar och var inte hemma förrän vid ett-tiden.. En trevlig julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback