Why right now.

2013-12-12 @ 22:15:35
Det har varit en låång dag, då jag knappt kan göra nåt pga foten så har jag mest legat i mitt rum och kollat på Brothers & sisters. Himla bra ju! Men jag har redan tröttnat på att vila, när jag vet att jag måste liksom.. Ringde Irina här på eftermiddagen också och berättade om foten och pratade lite, så himla fin! Och ikväll här så hängde jag på mamma till IOGT för hon skulle zumba och jag ville kolla och träffa Irina.. Så himla jobbigt att bara sitta och kolla på när de andra zumbade, jag ville ju verkligen vara med ju.. ååh! Pratade en del med Irina efteråt, hon är fin va! Och sen åkte jag och mamma hemåt igen. Nu sitter jag här och kollar på Brothers & sisters igen.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback