Danstisdag.

2013-02-26 @ 23:53:31
Ikväll här så blev det dansigt.. Först på plats på Ackes vid halv fem, vid 16.45 så började vi, pardans som gällde. Inte alls så många där första timmen. Vi dansade mest chacha faktiskt, vi fick lära oss en ny slinga och det fanns ett krångligt steg med där men det ska väl gå nån gång. Tränade massa på den.. Vid 17.45 så var vi lite flera folk, de flesta faktiskt. Där vi också började med chacha där vi gick igenom samma slinga och fick dansa den några gånger, dansade med Irina och det gick väl helt okej. Sen gick vi igenom lite i rumba också, vad höfterna gör och sådära. Svårt! Jag stack dock en kvart tidigare bara för att hinna till zenzen till 19-tiden. Träffade Cassandra där direkt och jag skulle prova på jazzen för Erika.. Himla roligt att träffa henne igen! Körde först uppvärmning och sedan koreografi till Let her go. Otroligt fin koreografi ju. Så härligt att dansa för henne ju, jag tycker om hennes stil va. En timme gick fort.. Pratade massa med Erika efteråt så jag missade halv nio-bussen.. och sen tog jag och Erika sällskap till bussen och hem till Sandviken. Mycket trevligt! Mamma hämtade mig vid halv tio, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback