Fredagkväll!

2013-02-22 @ 21:47:00
Vad gör folk en fredagkväll egentligen? I min ålder så är det väl oftast förfester och en utekväll med vännerna som gäller, eller en hemmafest.. Vilket som, alkohol är med oavsett..
 
Vad jag gör... Jo, jag kom hem från Gävle för en stund sedan där jag har tillbringat 2,5 timme i danslokalen. Pardans hela kvällen. Dansat chacha, vals, quick step, slow fox och tango. Himlahimla roligt! Lite grunder i slow fox, hur vi gör med fötterna om det är häl eller tå först och sedan hur kroppen ska vridas samtidigt. Herregud, så svårt. Roligt att lära sig dock.. Pratade med Frida efteråt och fick sen skjuts till bussen av Irina och Frida, fint! Tack! :)
 
Väl hemma så blev det fruktsallad direkt, och nu äter jag lite glass och kollar på Step up 2 the streets. Galet bra film! Sedan får vi se vad kvällen bjuder på... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback