Here we go!

2013-02-10 @ 17:15:00
Jag har verkligen fullt upp på söndagar. Från förmiddag till kväll. Dans, dans, dans och som denna kväll avslutas med ett tävlingsmöte.. Så i detta nu så dansar jag för fullt, och detta inlägg är då tidsinställt. ;) Bloggar om dagen så fort jag är hemma igen.. Men ny vecka imorgon och det är dags att söndagsblogga.
 
Måndag: Streetjazz 20.
Tisdag: Latin pardans 17.45. Zumba 19.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Uppträda med fantasyn på en väns bröllop, 18..
Fredag: Standard pardans 18.
Lördag: Hjälpa till på danstävling i Gävle hela dagen.
Söndag: 10-dans 12.30. Modern 14.15. Jazz/show 17. Zumba 18.
 
Väldigt dansig vecka. Först mina kurser jag har och sedan uppträda på bröllop också, det ska bli fint. Och på lördag ska jag, Frida och lite pardansföräldrar hjälpa till på danstävlingen som Ackes håller i.. Det blir nog roligt!
 
jag på en tävling i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback