På rull hela dagen.

2013-02-25 @ 21:05:49
Runt 13-tiden så åkte jag, syster och mamma till Gävle, de släppte av mig vid högskolan och de åkte vidare in till stan. Jag var på drop in-tid hos studievägledningen. Troligtvis blir det studieavbrott för mig för att kunna få några pengar överhuvudtaget från arbetsförmedlingen nån gång. Får se vad som händer.. Sedan gick jag till stan, träffade Pernilla lite snabbt och sen mötte jag upp mamma och syster på hm. Gjorde inte så mycket mer och tog bilen till Valbo köpis där vi kikade runt en del. Inget shoppande för mig blev det, men vi hittade present till pappa. Fint! Åt på subway innan vi åkte därifrån och vidare till Owe janssons. En snabb sväng inann de stängde där och sen vidare hemåt, eller stannade till på ica först också. Hemma runt 19-tiden, så skönt! Jag och syster åt lite pommes och nuggets, mums. Nu kollar jag på Systrar i jeans och äter lite godis.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback