Somebody told me.

2013-02-03 @ 22:48:05
Direkt när jag kom hem så åkte jag med mamma och syster till donken, så det blev donken-mat framför OTH sen. Najs! Kollade sen slutet på Bones som gick på tv, glömde helt bort det ju.. Sen började The tourist så den kollar jag på nu. Så himla bra! Sen blir det nog sängen för är trött efter dagen.. Ny vecka imorgon vilket betyder att jag ska söndagsblogga nu..
 
Måndag: Show 19. Streetjazz 20.
Tisdag: Latin pardans 17.45. Zumba 19.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Zumba 18. Fantasy-rep 19.15.
Fredag: Standard pardans 18.
Lördag: Stockholm över dagen!
Söndag: 10-dans 12.30. Modern 14.15. Jazz/show 17. Zumba 18.
 
Ojoj, vilken vecka. Sådär ser det ut för mig liksom. Så mycket dans, så mycket nytt. Älskar't! Och ett litet rep med fantasyn inför en grej nästa vecka men det får ni reda på mer när det närmar sig. Och en tripp till Stockholm väntar också, det blir fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback