Spontant häng + övernattning!

2013-02-24 @ 21:26:04
Igår så messade Frida runt lunch och undrade om jag ville på bio, för vi hade pratat lite löst om det på fredagkvällen. Så ja, det var bara upp och fixa sig. Duschade, promenad med musbus och fixa lite mat. Halv två-bussen in till Gävle och mötte upp Frida vid bion vid två. Hämtade ut våra biljetter, vi såg Les Miserables vid halv tre. Otroligt bra musikalfilm ju. Verkligen sevärd. Djup och otroligt stark. Musiken, åh, himlahimla bra. Do You Hear the People Sing? Åh, så bra! Skådespelarna var otroligt bra också. Ja, se den om ni får chansen! Väldigt lång bara, 2.38, haha. Efter 17-tiden kom vi ut från bion, pratade lite och bestämde där och då att vi skulle ju kunna se Melodifestivalen tillsammans, så blev det. Gick till ica för att handla lite mat för kvällen och då slog det oss att jag kanske kunna sova kvar också. Dock hade jag ingenting med mig, men efter några samtal till moder så skickade jag en packlista på kläder så kom hon in till Gävle och lämnade en väska till mig med sov- och danskläder bl.a. Så snällt! Strax innan åtta så var vi på plats i Strömsbro hos Frida. Fixade ordning lite mat och dukade in framför tvn, det blev tacos typ. Himla gott! Kollade på sista deltävlingen av Melodifestivalen också, där bidragen var dåliga och Alcazar var bäst. Nog pratat om det! Satt sedan och lyssnade på musik och bara pratade massa.. Åh, himla trevligt! Bäddade lite och vi kom i säng nån gång efter halv ett ungefär..
 
En underbar lördag verkligen.
Väldigt spontant alltihop, men det brukar bli bäst så! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback