Berättelsen om Pi.

2013-01-04 @ 21:02:23
Jag var in till Gävle i eftermiddags här, träffade upp Frida strax efter två-tiden. Bestämde igårkväll för att gå på bio idag.. Men först var vi och hämtade ut Svansjön-biljetter som vi bokade inatt, haha. Fixade sen biljetter på bion, skulle se Berättelsen om Pi vid 15. En snabbsväng på stan hann vi med också. Sen blev det bio, köpte popcorn och dricka såklart. Mums! Filmen var lite över två timmar lång. Otroligt bra film, faktiskt. Vi gick på 3D, haha. Så himla fiin film, miljön och allt. Den var bättre än vad jag förväntade mig och jag rekommenderar den verkligen. Efter filmen satt vi och pratade lite ute i hallen innan vi begav oss iväg. Tog hejdå och jag tog sex-bussen hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback