Hamnar i himlen, där änglarna gråter.

2013-01-06 @ 22:27:00
Dagen har bara sprungit förbi och det har inte hänt så värst mycket. Kollat på två filmer, Sound of music och Systrar i jeans, braiga filmer. Sen var det Bones på tv också, säsongspremiär som jag inte visste om. Säsong 8, åååh så himla bra!! Har nyligen kikat igenom min säck med kläder och prissatt dem, så hoppas få nåt sålt.  Nu kollar jag lite smått på Erin Brockovich och kikar igenom lite bloggar, fint.
 
Dags att söndagsblogga för första gången detta år. Here we go!
 
Måndag: Plugga med Josefine. Zumba 18.
Tisdag: Fika med Sofia och syster.
Onsdag: Fika med Cassandra. Tävlingsmöte på ackes 19.
Torsdag: Zumba 17 och 19.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Sthlm med Frida över dagen.
Söndag: Gävle teater 13-17.
 
Så ser min vecka ut.. Ganska mycket som är inbokat här, mycket roligt! Kul att träffa lite vänner också, träning väntar och en tripp till Stockholm. Underbart! Det blir en fiin vecka detta. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback