Träningen igång.

2013-01-03 @ 23:47:27
Jag var in till Gävle ikväll här, sprang på Frida på stan också. Vi kikade runt lite snabbt och sedan mot Ackes. Underbart att vara där igen.. Två veckor sen sist nu, haha. Det var dags för zumba vid 17-tiden, Irina och Vahidin körde. Och det var ett gäng träningssugna folk där, kuul. Några nya danser annars bara gamla som man kunde, skönt. Så enormt roligt men oj så jobbigt, märks att man inte tränat på dessa två veckor ju.. Pratade lite med Josefine och Lisa efteråt.. Frida och jag hängde på Irina och Vahidin till Sandviken efter det för de skulle köra zumba här också. Mot Vallhovskolans gymnastiksal där vi skulle vara, mitt ute i ingenting ju, haha. Och det kom lite folk dit också. Så vid 19-tiden var det på't igen. Trötta var vi men vi körde på.. förutom i slutet då jag och Frida inte orkade mer, haha.. Fick sedan skjuts hem, taaack!
 
Så gött att träningen är igång ju, helt underbart. Jag var glad ja! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback