Lite träning..

2013-07-16 @ 23:07:29
Var in till Gävle ikväll här för lite träning men kom in en timme tidigare.. Tog en sväng genom boulognern och gud så fint det är alltså. Där borde man hänga oftare ju.. Sen in på hm för att köpa lite strumpor och in på coop för en glass. En piggelin, mums! Gick sen och satte mig i parken utanför vasaskolan, fint. Strax innan 18-tiden så drog jag till ackes och det var dags för zumba.. Det var jag, Helena och en till.. Plus Irina, Vahidin och Lisa. Roligt men lite segt också.. Vi körde på som aldrig förr och hade så roligt. En timme gick fort och fastnade med Helena efteråt och tog sällskap hem till henne innan jag gick vidare till bussen hemåt.. Fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback