Träning!

2013-07-05 @ 18:10:15
Jag har zumbat massa denna vecka, äntligen så kom I och V hem igen, hihi.. Var in till ackes i tisdags och körde ett pass, både Irina och Vahidin körde då. Så roligt men ack så trött jag var.. Träffade Frida lite snabbt efteråt också innan hon skulle träna, sen satt jag kvar en stund med Irina, Vahidin och Helena. Fint! Och i torsdags (igår) var jag in till ackes igen, denna gång körde Vahidin och Lisa. Även jag fick köra en dans, haha.. Roligt! Pratade lite med Lisa och sedan hängde jag på I och V till Sandviken och IOGT för ännu ett pass.. Bara Vahidin som körde, eller jag hjälpte till med tre danser. Det var roligt och svettigt. Helt slut efteråt ju! Och fick sedan skjuts hem, taaack! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback