Let's jive!

2013-03-25 @ 23:57:45
Kom till Ackes på söder runt kvart över fem, en lektion höll på när jag kom, så jag dansade lite för mig själv och åt lite grann. Lite folk ramlade in och vid 18 var det dags för zumba med Vahidin. Det var roligt och otroligt varmt där som vanligt. Bytte om och stannade kvar på pardansen vid 19.30 sen också. Dem var fem stycken denna gång, tre kvinnor och två män. Sen Vahidin och Irina, och jag då. Vi dansade i ring och bytte partner hela tiden, så fyra par blev vi, fint. Dansade samba och jive denna gång. Roligt att få lära sig lite mer i jive också, har bara kunnat grundstegen förut och satt mig varje gång den varit men nu så fick jag dansa och lära mig lite mer.. Roligast att dansa med Irina ju, även Vahidin. Slutade runt kvart i nio, pratade lite med Irina och Vahidin och gick med dem ut.. Fick skjuts till bussen av Irina sen, tack! Hemma i viken runt halv tio, mamma hämtade mig och det blev mat direkt.. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback