Måndag!

2013-03-04 @ 23:07:59
Fick skjuts av pappa upp på stan runt halv fem-tiden, fyllde på mitt busskort och sen gick jag till resecentrum. Tog 17-bussen in till Gävle och det var raka vägen till Ackes lokaler på söder. Träffade Sanna där direkt, trevligt! Tänkte köra en lugn zumba för Vahidin vid 18, meeen det var Irina som körde istället för V denna gång och ja, då blev det ju inte så lugnt. Haha, men kom väl vid rätt tillfälle då ;) Svettigt värre blev det, men asroligt ju! Tog sällskap med Sanna ut och pratade lite mer innan jag drog vidare till stan. Det blev en glass på donken innan jag gick till Ackes i stan denna gång. Träffade Linnéa direkt och Hanna kom strax därefter, fint! Vid 20 var det streetjazz med Ida som gällde, opepp och mindes knappt dansen va, haha. Men vi gick igenom koreografin steg för steg, det gick väl bra, och la sedan på nån åtta också. Så fin dans ju! Tog sällskap med Ida därifrån sen, trevligt! Halv tio-bussen hemåt och mamma hämtade mig på resecentrum, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback