Söndagkväll.

2013-03-03 @ 20:03:00
Slut på helgen och också på det så kallade lovet. Inte mycket har hänt. De senaste dagarna har jag kollat på massa film bara, runt ett 10-tal kanske. Det blir så när mina dagar är oplanerade, haha.. Men nu är det tillbaks till lite rutiner igen och allt sådant. Skönt!
 
Kommande veckan ser ut såhär...
Måndag: Streetjazz 20.
Tisdag: Latin pardans 17.45. Zumba 19.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Zumba 18. Jazz 19.
Fredag: Standard pardans 18.
Lördag: Inget planerat..
Söndag: 10-dans 12.30. Modern 14.15. Jazz/show 17. Zumba 18.
 
Som vanligt igen då. Om danslusten är tillbaks, nopp, men zumban längtar jag efter. Så får se hur veckan blir.. Kanske försöka träffa nån vän också. :) Det visar sig! Ny vecka är det i alla fall..
 
Nu ska jag kika på Bones här, tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback